B : دوره ي مياني

بهترين مقالات ويزاي آلمان

B : دوره ي مياني

۳ بازديد

​B1
علم گويش آلماني شما در‌اين سطح بيشتر ويزاي كاري آلمان از روش كامل شدن گرامر و آموزش جملا‌ت غامض خيس كامل شدن مي شود. به طور تقريب در‌اين سطح قوي خواهيد بود جمله ها بدون نقص و صحيحي را در زمينه ي خويش و گوشه و كنار پيرامون مطرح نماييد.
* در انتهاي اين سطح شما ميتوانيد با كمپاني در امتحان براي دريافت پذيرش و ويزا منوط از آلمان و يا اين كه رواديدِ جستجوي شغل مبادرت كنيد.
Zertikat B1 از سند هاي گويش قابل اعتماد در‌اين سطح است.
B2
درين سطح حدودا ميان 80 تا 90 درصد از امر لهجه آلماني را فراخواهيد گرفت و مي‌توانيد در ارتباط همه موضوعات مقالاتي را مطالعه كرده و به ادراك نسبي از آن‌ها نائل آييد. همينطور مي‌توانيد سواي آمادگي قبل به طور جاري جملا‌ت صحيح و دقيقي را مطرح كنيد .
C : زمان ي توسعه يافتهC1
علم لهجه آلماني شما درين سطح در حدي ميباشد كه به طور كامل براي استارت تحصيلات آكادميك خويش در كالج داراي شرايط ميباشيد. شما توانمند خواهيد بود به لهجه آلماني درس خوانده و گفته هاي معلم را متوجه گرديد و همينطور ميتوانيد پروژه هاي خويش را به گويش آلماني به جاري ساختن رسانيد.
C2
در‌اين سطح هر آنچه كه در گويش آلماني گفته، شنيده و يا اين كه خوانده ميگردد، قابل ادراك بوده و مي قدرت اظهار كرد كه اشراف شخص به آلماني در‌حد گويش مادري خواهد بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.