نمرات و هزينه هاي لازم براي TCF

بهترين مقالات ويزاي آلمان

نمرات و هزينه هاي لازم براي TCF

۶ بازديد

TCF كانادا قابليت استخراج امتياز را مبني بر ويزاي كاري آلمان با مقياس هاي ذيل را آماده مي نمايد:


مخارج نام نويسي (4 ماژول اجباري)




شيوه نام نويسي در امتحان TCFفرايند نام نويسي براي امتحان TCF بسيار معمولي ميباشد، چون مي‌توانيد در هر فرصت به طور آنلاين نام نويسي نمائيد. دو طرز نام نويسي آنلاين و آفلاين براي اين امتحان وجود دارااست. براي نام نويسي آفلاين، بايستي به مركز ها متبوع رجوع نماييد و ميتوانيد هر چند دفعه كه بخواهيد براي آن درخواست دهيد. با اين هم اكنون، بايستي يك زمان استراحت 30 روزه ميان دو عملكرد (درخواست براي امتحان) وجود داشته باشد:
در اينجا چندين نكته مازاد وجود دارااست كه هنگام نام نويسي براي TCF بايستي در حيث داشته باشيد:
1. يه خرده درخصوص نزديكترين راس آزمون خويش در https://france-education-international.fr كاوش فرمائيد تا از تاريخ و فرآيند آزمون را اطلاعاتي استخراج نمائيد.
2. از تارنما قانوني TCF ديدن نمائيد. راس امتحان متبوع خويش را كاوش نماييد و روند را دنبال نماييد. فهم خير و خوبي از نوع TCF كه مي‌خواهيد براي آن درخواست فرمائيد، داشته باشيد.
3. براي نام نويسي به مدارك شناسايي دولتي نياز داريد.
 
طريق دستيابي نمره عالي در امتحان TCFفعلا كه مشخص و معلوم كرديم امتحان TCF چيست، بياييد نكاتي را براي استخراج نمره بهتر آيتم گفت و گو در اختيار بگذاريم. نمره موردنياز شما بستگي به حرفه اي داراست كه تعيين ميكنيد. براي استحضار از امتيازي كه مي بايست به آن دست يابيد، با موسسه تحصيلي يا اين كه دانش گاه خويش براي داده ها بيشتر، مشورت كردن نماييد.
1. از يك كارشناس ياري بگيريد
در صورتيكه قصد داريد در اولي عملكرد خويش در آزمون TCF را قبول گرديد، يك استاد سري را براي ارشاد خويش، استخدام نمائيد. با داشتن يك مدرس زبده، شانس شما براي قبولي درين امتحان چند موازي ارتقا مييابد. با مدرس خويش به گويش فرانسوي سخن فرماييد تا مطمئن گرديد كه‌اين لهجه را بهتر ادراك ميكنيد و روي نقاط ضعيف خويش تمركز فرمائيد.
2. گزينش كتاب مطلوب بازرسي
در حالتي كه ميخواهيد كتاب‌ها تهيه و تنظيم نمائيد، در اينجا يكسري آيتم از آن ها وجود داراست كه ميتوانند موءثر باشند:
الف) Competences niveau 3 Comprehension orale
ب) Competences niveau 3 Comprehension ecrite
ج) Grammar progressive du francais و غيره
هنگام تهيه و تنظيم كتاب، به حافظه داشته باشيد كه فرمت امتحان ميتواند تغيير تحول نمايد و ممكن ميباشد سؤالات مختلفي پرسيده خواهد شد. براين اساس از كتابها امداد بگيريد البته به آن ها متعلق نباشيد. سوالهاي مثال را بررسي فرمائيد و براي امتحان فراهم گرديد.
3. از فرمت آزمون اگاهي داشته باشيد
چنانچه ميخواهيد در هر امتحاني برنده گرديد، آغاز مي بايست آحاد داده ها ما يحتاج درباره فرمت آن را بدانيد. درپي مي بايست ساختار آن را مرور فرماييد و بر طبق آن مهيا گرديد.
4. تلاش فرماييد لهجه فرانسه را به طور آنلاين خاطر بگيريد
براي يادگيري لهجه فرانسه و پي بردن جزئيات بيشتر راجع به امتحان TCF از مطالب رسيدگي آنلاين ياري بگيريد. شما مي‌توانيد:
در يوتيوب براي فراگيري ها و وب لاگ هايي كاوش نماييد كه كليه چيز را در زمينه ي امتحان و طريق مهيا شدن براي آن توضيح مي‌دهد.مثال مقاله‌ها را كاوش نمائيد.دولت ها آنلاين TCF را پيدا فرمائيد و به آن ها بپيونديد.5. مجال و مقصود خويش را مدير فرمائيد
فرصت خويش را به صورت اثر گذار رئيس نماييد. مدير ضعيف فرصت به احتمال زياد بازدارنده توفيق شما گردد. يك جدول وقتي توليد فرماييد، به آن پايبند باشيد و جلسات خويش را مبتني بر آن طرح ريزي نمائيد. استراحت هاي هدفمند داشته باشيد تا متمركز بمانيد.

آزمون TCF (تست تشخیصی فرانسوی) یکی از معتبرترین آزمون‌های زبان فرانسه برای افرادی است که به دنبال ثابت کردن مهارت‌های زبانی خود برای مهاجرت، تحصیل یا کار در کشورهای فرانسوی زبان هستند. این آزمون شامل چهار بخش اصلی می‌شود: شنیداری، خواندن، نوشتن و صحبت کردن. هر بخش از آزمون TCF به منظور ارزیابی توانایی‌های زبانی متقاضیان در مواجهه با موقعیت‌های مختلف زبانی طراحی شده است. برای شرکت در این آزمون، داوطلبان باید در مراکز معتبری که این آزمون را برگزار می‌کنند، ثبت نام کنند و هزینه مربوطه را پرداخت نمایند.

 

شرایط آزمون tcf معیارهای مختلفی برای ارزیابی سطح زبانی فراهم می‌کند، از جمله سطوح A1 تا C2 که به ترتیب نشان‌دهنده‌ی مهارت‌های زبانی از سطح مبتدی تا پیشرفته می‌باشند. همچنین، نتایج این آزمون به صورت نمره‌های محاسبه شده بر اساس تعداد پاسخ‌های صحیح در هر بخش و مقایسه آن با معیارهای تعیین شده در هر سطح، اعلام می‌شود. با توجه به شرایط مختلف و نیازهای متقاضیان، آزمون TCF به‌عنوان یک ابزار کاربردی در ارزیابی مهارت‌های زبانی بسیار مورد توجه قرار گرفته است و به عنوان مدرک معتبری در مسیرهای مختلف تحصیلی و شغلی شناخته می‌شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.