ÉCOLE NORMALE SUPÉRIEURE DE LYON – دانشگاه‌هاي برتر فرانسه

۶ بازديد

École Normale Supérieure de Lyon يك ويزاي كاري آلمان موسسه دولتي نابغه فرانسوي ميباشد كه اساتيد، دانشمندان، پرسنل ارشد دولتي و همينطور رهبران تجاري و سياسي را يادگرفتن ميدهد. علم آموزان عصر‌هاي خويش را گزينش مي‌نمايند و مجال خويش را في مابين فراگيري و تحقيق در علم ها و علم ها انساني تقسيم مي‌نمايند. ENS de Lyon كه در يك راءس خوب في مابين المللي در مسئله بهداشت، شيمي و علم ها انساني واقع گرديده‌است، منزل آزمايشگاه هاي تحقيقاتي گوناگون در مورد‌هاي علم ها ظريف، علم ها اجتماعي و علم ها انساني ميباشد. پژوهش ها در ENS de Lyon تبادلات ميان ناحيههاي موضوعي و تمدن را تشويق مي‌نمايد. فردوس اين دانش گاه كه در حدود راس شهر واقع شد‌ه‌است، به راحتي با وسايل حمل و نقل همگاني قابل دسترسي ميباشد و محيطي ايده آل براي مطالعه و استراحت براي دانشجو ها مهيا مي‌نمايد.

آموزش روش تلفظ فرانسه یکی از قسمت‌های مهم در یادگیری این زبان زیبا است که به زبان‌آموزان کمک می‌کند تا با دقت بیشتری کلمات را به طور صحیح تلفظ کنند و به نوشتار متعادل‌تری دست پیدا کنند. یکی از روش‌های مؤثر برای یادگیری تلفظ فرانسوی، گوش دادن به تلفظ کلمات توسط سخنگویان حرفه‌ای است. این کار می‌تواند با گوش دادن به پادکست‌ها، موسیقی‌ها، یا فیلم‌های فرانسوی انجام شود. این فعالیت نه تنها باعث تسلط بر تلفظ صحیح کلمات می‌شود بلکه با توجه به مکالمات و اصطلاحات روزمره، یادگیری زبان را تقویت می‌کند.

 

علاوه بر گوش دادن، تمرینات تلفظ نیز می‌تواند مفید باشد. تمریناتی مانند تکرار کردن کلمات و عبارات به صورت صحیح، استفاده از فایل‌های صوتی آموزشی که نمونه‌های تلفظ صحیح را ارائه می‌دهند، و استفاده از منابع آموزشی آنلاین برای تمرین تلفظ می‌تواند به تقویت مهارت تلفظ کمک کند. در نهایت، تمرکز بر تولید صداهای مختلف موجود در زبان فرانسوی مانند حروف و صوت‌های خاصی که در زبان انگلیسی وجود ندارد، نیز به تسلط بر تلفظ کمک می‌کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.